Torsdag 12/2

I'm home !
... vi såg på BOLT.
dock somnade jag efter halva filmen.
vet inte vad det är med mig, så sjukt trött idag.!



Imorgon jobbar jag ett kortare pass, 12-15.30
skönt faktiskt.
jag behöver verkligen komma igång med saker och ting.
ta tag i det , men det är ju lättare sagt än gjort.
skit också!

det var tänkt att jag skulle vara vaken och klar vid 10.00
men så blev det inte.
gårdagens jobb till stängning 00.30 hade tagit ut mina krafter.
jaja.
var en sväng på staden igår, sedan gick jag & patricia o köpte semlor & donuts.
därefter kilade vi iväg till Fatmas place (;

där väntade även kladdkaka .
och lite sktisnack sisådär ;)


en patricia som är ovan vid kyla (;

Nu sitter jag här hemma och försöker pilla loss lösögonfransarna.
haha långa fransar var inte riktigt min grej,
kommer nog aldrig vara.
men det är lite jobbigt, för fransarna sitter ju fast i mina vanliga ..
så , fast jag kan ju däremot heller inte gå med några avpillade.
så ja får försöka helt enkelt ^^, haha!

nu ska jag duscha, sen ska jag iväg till patricia.
där väntar frida och josse .. !

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0