Torsdag 9/2-09

ni anar inte.
detta behövde jag, men samtidigt inte.
jag vaknade precis, en vila på 30 min resulterade i sömn i över 2h.
skit också.
dagen är förbi.
men ack vad jag behövde detta.
har bara diffus minne av att jag pratat med calle.
och kollar på mobilen; visst har jag gjort det!
haha läskigt*



jag sitter i skolan.
jag har lite ångest för eftermiddagen.
jag måste plugga.
verkligen måste.
men shit vad jag är trött.
varför ska jag alltid skjuta upp saker och ting?
varför ska alla lärare lägga allt på en o samma gång?!
nej, bättre planering önskas!
btw; jag och elina kanske åker till sthlm någon helg framöver.
men inte än, inte nu när vi har så mkt.
det behövs!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

fan va nice med sthlm! vilken helg? då måste vi ses.. teo är nog på då ;D



kram!

2009-02-20 @ 10:34:48
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0