Fredag 30/1


jag har spenderat mina senaste 4-5 timmarna liggandes med täcke och kuddar på golivet framför tvn.
hehe ser på en kinesisk serie .
och är bara allmänt trött pga rösten (?)
ni ska höra mig, försökte prata lite förrut låter som en hes kråka!
eller en person som rökt i 28 år =P
skit hemskt*

Ska även jobba 17-21 ,
undrar hur detta går till då jag låter som en kråka ! haha!

sedan får vi se om min röst och hälsa tillåter mig att kila o spela biljard med otto&calle.
just nu vill jag bara sova.
fast det är dags att röra på sig, om 35 min står jag och säljer burgare ;)

jag låter som en kråka.
minst sagt.
Jag åkte till skolan, har bara en lektion.
annars skulle lärarn tro att jag skolka,
vilket han även sa.
härda 1 tim kvar, sen ska jag äta och sedan hem o se på film.
jag har så ont.

gårdagen var mkt trevlig.
återkommer :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

heeej:) skönt att du också är ledig då! ja vi skulle kunna sees idag! ikväll? du kan komma hem till mig om du vill:) jag orkar inte åka in till stan och fika måste plugga och så lite först! men hör av dig! pusss

2009-01-30 @ 11:24:55
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: johanna

okej vad synd! vi får skjuta fram det ännu en gång! haha. men du är så duktig som jobbaroch jobbar hela tiden:D

2009-01-30 @ 16:24:14
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0