Lördag 24/1

pepsi, kebabpizza och massa pizzasallad.
ja det är vad jag proppar i mig just nu.
resan till skövde idag gick bra .
gabby konstatera att min bil inte axar så bra ^^,
och jag hittade en balklänning.!
så det blev inte den i Lundsbrunn!
förövrigt så var den i Lundsbrunn Rosa ^^
hehe, en ganska stark varm rosa .
så det vägde nog inte till beslutet, skulle nog vara lite föör rosa!.
även fast den var mycket söt!



förövrigt så fick jag Mvg i Foto (;
Snälla Calle tyckte jag hade några bilder som var riiktigt bra ^^,
och bilden ovan tyckte han passade in på mig perfekt! ^^


och gårdagen efter jobb så fick man vara fyllechaffis!
hehe, ganska kul faktiskt.
haha eftersom herregud hur folk beter sig :D
inte på något negativit sätt, men man upprepar saker, och gör massa roliga saker-
haha jag tänkte bara "sån är inte jag när jag dricker"
patricia; "Diana, sån är du på dina bra dagar" . hahaha!

NU borde jag ta vara på tiden och plugga inför nationella matte.
fast jag är så sjukt trött.
så jag blundar nog lite först!
därefter ikväll ska jag nog, om jag orkar, pallra mig till gabriela där otto även befinner sig (?)
frågan är; Kommer jag klara av dessa två filurer ?;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Du pallade inte så jävla länge du! va de när jag skakade dig upp och ner, eller när jag körde med knäna som var droppen?

2009-01-24 @ 23:15:29
Postat av: Anonym

vad skönt då att du äääntligen har hittat en balklänning;)

2009-01-25 @ 14:52:05
Postat av: Silvia

maila bild på balklänningen =D

2009-01-25 @ 21:28:07
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kindeser har sjukt fint kålsvart, glansigt långt hår :D haha xD

2009-01-31 @ 18:15:48

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0