Lördag 30/1

Diana is back, typ.
har ägnat ännu en dag åt tv och sängen.
låg och sov då det rringer,

heej det är Diana - ( jag med krasslig målbrottsröst (enligt julia)
oj hej det är malin! hur är det?
det är bra ( ännu krassligare röst)
......

haha jag kan dock inte ilustera de , skit samma jag ska nu jobba från 18-00.
alltså två timmar längre, för malin var nämligen ensam med kassan & DTn efter 22.
så vad gör man inte för jobbet?!
orkar ändå inte vara hemma o se på film o sova bara ^^
har jag fått nog med dessa två dagar! forsätter antagligen imorn.

Julia vid tangentbordet, rapporterar om dianas tillstånd ur hennes synvinkel; jag är värre än värst nu! T.T mitt TV-tittande fortsätter, en lite halvrolig kinesserie.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0