Nyårsdagen 1/1-09

Då var det 2009 .
och som alla säger ska detta bli det bästa året med nya upplevelser mm, ???
not. haha
jo men faktiskt, jag ska ta Studenten, och jag ska till London .
så visst kommer det hända saker.

Nyårsafton var trevligt .
väldigt lugn må jag säga.
är imun mot cider iaf. sötma.
nej två klunkar och inget mer, det kom nästan upp igen..

Blev lite rädd, små barn gick runt o var fulla.
nejnej, jag börjar bli gammal.
nykter och kry , vad var ja va :)

Sitter förtillfället hos Elina, 19åringen.
vi ska upp om mindre än 5 tim.
klockan 6 befinner vi oss på Fabriksbutiken,
inventering ...
Hon fyller ju år idag ja, fast bara 5 min kvar.



Godnatt!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Jag är stolt över dig diana! alla kommer någon gång i sitt liv på att cider är sött så man får upp de innan alkoholen! Du har tagit ett stort steg på din resa!

2009-01-02 @ 10:50:21
Postat av: Diana

tacktack Otto (;

jag känner mig så mycket äldre nu när 2009 intagit ;) hUr var din Nyår då?

2009-01-02 @ 17:27:30
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: elina

Man kan nästan tro att du blivit mer vuxen än mig, med tanke på alkoholen, och då ska man ju tillägga att jag är 19 nu ;) haha Lillskit :D

2009-01-02 @ 18:43:26
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0