Onsdag 7/1

herregud det är redan kväll.
vart tog dagen vägen ?
Jo jag vaknade 13,30 . då har jag alltså sovit i 14 tim.
ojdå.
satte mig och skrev klart min matlagningsuppgift, prisberäka.
det tog mig 2 h.
insåg att jag nog var hungrig .
blev lite mat, elina ville gå på bio.
jag var dock villig att gå, men det var fullt ..


Idag fick jag (min mamma) hem denna tången.
OBH nordica, Björn Axens Volume master.
ska ge håret mer volym, något jag behöver.
det är som en liten våffeltång, som man ska "våffla" delen vid hårbotten.
och tja, den funkade ju . fast kanske skulle det fungerat med vanlig våffeltång också?
fast denna är ju mini.
frågan är om jag kommer orka göra det..
fast snart behöver jag (troligtvis) inte göra det ändå.

jaja.
Imorgon ska jag o pappa tvätta kräftan ^^,
den ska bli ren och fin nu till våren sådär ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

sandy hade ett förslag att vi skulle döpa om vår kräftgris till NYCKELPIGAN... va sägs om det?

2009-01-08 @ 16:00:44
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0