Tisdag 13/1

Idag har varit en skön och bra dag .
jag har faktiskt sovit i 1½ tim.
sköönt och välbehövligt.
har sammanställt lite bilder till fotouppgiften.
imorgon är det fram med mina photoshop kunskaper .. om det finns några.




jag spenderade faktistk en timme ute i naturen.
åkte till ett öppet fält, som jag alltid kör förbi med bilen.
det var kallt som tusan .
fingrarna var helt stela efter 30 min där . blåste som tusan.

Fortfarande ett självporträtt kvar .
Funderar på att klicka kortet utanför donken ?
framför the big M ^^
hehe, då jag spenderar väldigt mkt tid på jobbet ^^

vi får se .
men en sak är säker ! Jag måste börja använda mitt friskis kort !!!


Min mammas födelsedag :)


är hemma just nu, har nästan 3 timmars håltimma.
första timmen åkte jag runt i staden, hittade tillslut vår köksvåg.
Som syskonen LIM hade tänkt ge vår kära moder.
är inne på andra timmen nu, den ska spenderas vid dator, paketinslagning & Twilight!
tredje timmen har jag tänkt att kila ut i naturen.
klicka några kort ..


en digital köksvåg som hon tjatat om får hon av oss :) Dessutom fick hon 2 trisslotter, eftersom jag är så snäll ;P

OBH 9804
OBH 9850
Valde mellan dessa två, men det gick bli den till vänster .
Då den är "smidigast", smal och enkelformad. (Dessutom stor Display, min mamma ser ju dåligt ^^)
den andra var ju iofs snyggare . men Silvia tyckte att det kunde vara jobbigt att rengöra undre delen av glasytan då de sitter ihop med "kroppen" .. Om ni vill veta så har Mcdonalds en likadan som vi köpte ^^, hehe!

Förresten så klarade jag mig!
Jag pratade om Kemi .
och vet ni vad?!
Aldrig mer Kemi ( snart aldrig matte Diskret)
Det är Lycka idag !

så därför kanske jag ikväll kan lägga ut lite bilder från Lördags (;
stay right!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

grattis till din moder :) pinsamt att jag inte sa något när hon svarade så fint i telefonen ;)

Och du, vi får träna ihop snart =)=) säg bara till!

2009-01-13 @ 23:12:22
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Diana min kines! Har du tagit alla bilderna själv?! Dem är ju skit snygga!:)

2009-01-14 @ 12:57:20
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/
Postat av: Silvia

shit vilka fina bilder du tar o rdigerar fram...är riktigt imponerad! =D

2009-01-15 @ 22:00:39
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0