Tisdag 6/1

Jag gör flera saker samtidigt ... nästan.
Spelar Guitar Hero, internet och arbete.
Har skrivit de lättaste på matlagnignsgrejen.
Nu återstår prisberäkning, så ska sticka ut till Hjertbergs och kolla sedan.
jaja.



Igårkväll skrev jag ju att ja skulle vilja jobba.
då det vart dubbellön idag.
Jessica hade ringt mig. men jag hade inte hört (ljudlös!)
blev lite arg på mig själv ..
Men vilka ringer inte åp morgonen?
Jo Donken =D haha .. har nog inte vart så glad över att få jobba ^^ haha.
eller ? =P
Jobbade då 4.5 tim .
känns skönt, fått lite gjort då iaf, istället för att sova bort dagen.

Nu ska jag till Patricia.
mat och film väntar,.


Syster Silvia kilade till uppsala idag igen .. The car is mine again (;

Hörs Hörs!
Vad händer imorgon då?
sista dagen på lovet.. hmm!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0