Torsdag 29/1

Today It's my name day
Gratulerar till mig själv (; haha!
det var faktiskt söta Anton&Terhi som smsade nyligen,
inte ens jag kom ihåg det . söta folk<3
& även Frida kom ihåg (:

Today I'm wearing this sweet skirt
- jag gjorde allt igår ! InfoOne, ahw -jag hade sötaste arbetsledarna,
jag var och inhandlade mig mousse, var och solade , och träffade dessutom Gabriela.
hon sydde lite snabbt upp en gorgeus kjol till mig.
I love it (; jag ska nog sno den ^^,
Hon lånade ut den på obestämd tid (; haha!

Today I've showerd
vaknade ypperligt tidigt idag .
jag har duschat , och det känns så gött :) hehe
luktar dock fortfarande permanentvätska.
men det är okej !

Today I'm going for popquiz and dinner at Harrys!
idag är det vår middag med en del av Donken på harrys!
ska bli trevligt.
och faktiskt känns det bra, att det var jag & sofia som stod i DT2:an när kontrollanten kom,
lite extra creed till oss (;

Mottagna kommentarer:
Postat av: evelina

hallå, jag kom ihåg också ju

2009-01-29 @ 20:33:20
URL: http://angelofmontgomery.blogg.se/
Postat av: johanna

nemen åh grattis på din namnsdag lilla Diana! :D förresten, lilla jag har skaffat mig en blogg på senare dar!!

2009-01-30 @ 00:04:13
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0