Måndag 5/1



Dagen har spenderats med ett personalmöte.
Det var trevligt och vi pratade en massa.
Därefter var det en sväng på staden som kostade mig nästan nästan 500 kr ^^
men jag fick min huvudmassör och en massa dricka.

Tänkte ta lite bilder från Julafton ^^,
bättre sent än aldrig hörrni!


Min lilla familj ^^, haha!


Åkte till Trollhättan till släktens restaurang .
Jag med mina systrar!


haha en av mian måånga småkusiner, fast tusan dem är inte så små längre .
Denna lilla pepparkakan Pascal ^^,


Min kusin Isabella .. (tyvärr var det inte mig hon sträckte sig efter, utan hennes mamma som står bredvid. haha!)
Och min lilla favoritkusin Patrik, som förtusan är snart 9 år.
senast ja träffa han kändes om han var 2 år ..
skit han är inte snuttigull längre. hahaha . han ropar inte mitt namn o vill att ja ska bära han längre.!


Min mamma och jag ! Ser ni dragen ? ;P haha . nae ja har nog fått de från farsan ^^


Tjocka släkten, då är det itne ens alla barn med . haha och jag & julia .
Jag vet, jag är snyggare o sötare ;);)


Systrarna LIM . och ja, jag är sötaste i syskonskaran ;) I know. hahaha naee


Min kusin Isabella och jag :)

Nej dags att kila.
Synd att jag inte jobbar imorgobn, det vart dubbellön !!^^
och jag tycker faktiskt om Mcdonalds!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0