Lördag 25/7-09

Måste lära mig att andas.


min första semesterdag.
och jag är rastlös!
jag vill jobba, haha!!
vill ha pengar, vill ha något att göra.
min lillasyster dissa mig, den tönten! =P
så nu sitter jag ensam i mitt hus, med datorn i knät och tvn på.

jag har stekt falukorvar och kokat makaroner, och med gurka !
funderar om jag ska lyxa till det med mango, vattenmelon & nektarin i doppad choklad.
ja, för jag är värd det.
jag är ensam, och rastlös ! help!

måste lära mig att kunna ta de lugnt.
slappna av.

En resa att minnas.



Nu är det bokat.
tyvärr ingen utlandsresa.
Men jag ser fram emot det ändå! :D
Jag&patricia har jagat tågbiljetter, vandrarhem och hotell hela dagen.
men nu är det bokat.
vi åker ner på Onsdag och åker hem på lördag.
det var väl värst att hitta ställe att sova på.
ett tag funderade vi på att bo i hytt med 4 andra.
men patricia var lite anti !
så nu hitta vi ett billigt 2 stjärnigt hotell, jag skulle kalla det vandrarhem!
Ett litet rum som ovan !
2 km från drottninggatan, så vi får allt gå lite.



lite planering om vad som sker.
eftersom vi kommer ner vid 17.30 på onsdag så hade vi tänkt se på bio på kvällen,
på Sveriges största biograf, har jag för mig ? biostaden Sergel,
den biografen som jag & Elina såg på en shopaholics bekännelser!
På torsdag blir det antagligen shopping :)
På fredagen är det nog stadsvandring ^^ jag & patricia ska upptäcka staden, med hjälp av fötterna ! haha!
På kvällen har vi tänkt gå ut och dansa ;) vi får se om vi hittar något :D
Sedan åker vi hem på lördag vid 14 !

Fotobok Student

Nu ska jag grejja med min student fotobok
den måste vara senast imorgon!
(enligt min egna deadline!)

btw, pappa, mamma&silvia stack idag till Uppsala/Stockholm.
Så jag och lillsyrran är ensamma hemma.
Eftersom jag är en sådan snäll storasyster så hade jag tänkt hyra fil&äta gott med lillsyrran ikväll!
:)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0