Måndag 15/6-09

Min student fotografering.

Jag kom på att min fotograf sa att bilderna vi tog på studentdagen skulle finnas uppe nu.
så jag klickade enkelt och smidigt in på internet.
och wips, där fanns de!
vissa bilder var mindre smickrande,
hehe , ....  det är väl de 4 första som ja tycker är okej ^^






undrar hur balklädselns bilder blev,
hehe eftersom det var mindre bilder vi tog då.
kommer jag tycka om 2 då kanske ?;P haha !

Fy fan vad jag är bra.

Då var jag klar.
Helt klar med skolan, om jag så vill.
fast jag kommer läsa vidare .. nästa höst!?

har börjat mitt sommarschema med ett 8h långt arbetspass.
det är jobb 6 dagar denna veckan , 46h ..

visar några bilder från balen bara!
de andra får komma kanske lite senare !
sorry för kass update, men jag har precis tagit Sommarlov,
och you know me, jobb jobb, och en massa andra saker!
måste börja ta tag i saker nu .. shit!
men det kommer att finnas bilder tillgängliga varje gång jag uppdaterar, hoppas jag!






Nu ser jag lite halvt på Shopaholic med mina systrar.
och min rygg dör snart.
imorn är det jobb 8-14, sen ska jag på stan.
HoppasHoppas Evelina är ledig imorn !!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0