Min dröm blir till verklighet

17 Augusti

Nu är det verkligen sant till 100%
Jag sticker till Zurich i Schweiz runt den 17augusti.
Zurich, Schweich största stad på nästan 400 000 invånare.
(eller ah, precis vid utkanten av Zurich, Pfäffikon)
Sjuuuukt va ?

Familjen jag ska bo/jobba hos är helsvenska,
Det är Jarl och Sophie och barnen Greta, Sixten och Harald,
8, 6 och 4 år gammla. - hur gulliga som helst =D
(jo jag vet, jag kommer vara död)
tänkte inte visa bild på underbaringarna än, då jag inte vet hur känsligt det är med bild på internet.
men när jag är där ska jag fråga och det ska nog gå bra(hoppas jag!)
Jag ska få eget boende och ska köra deras automat Jeep bil (ojoj)
och jag stannar tills Juni/juli 2010
sen ska jag få läsa tyskakurser, jag kan noll just nu ^^
barnen pratar svenska/engelska med varandra då de går på internationell skola!
coolt, små barn som är duktigare än mig på engelska =D



"mina barn" är så söta, dem har lockigt hår :D
Greta på 8 år hade sagt till Sophie när hon såg kortet på mig " ååh, mamma snälla kan hon bli vår Au pair?"
och Sixten på 6 år hade frågat vad jag lagade för mat :D hahahaha! ahw ^^

det ska bli förbaskat bra och kul!!
nu jäklar,
nu drar jag verkligen ... :O

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Grattis, Diana! Vuxenlivet närmar sig med stormsteg!

2009-06-06 @ 20:13:02
URL: http://www.flickr.com/photos/antonlundin
Postat av: sandra

Hejsan, nepp jag har inte hittat den lr fått tillbaka den.! Kameran funkade tydligen inte på dagen utan bara på kvällen!

Blir att jag får köpa en ny antar jag!

2009-06-06 @ 21:44:49
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch vad avundsjuk jag blir! även fast jag inte vill va aupair så blir jag det haha vill också bort du kommer få sviiiin kul:))

2009-06-07 @ 13:33:48

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0