Torsdag 18/6-09

Min dator är knäpp, hjälp.

Jag kan inte ladda upp bilder.
på min Mac,
jag har kunnat göra det innan, och min syster kan på hennes Mac .
Så det är något fel med min.
För det fungerar varken på firefox eller safari.
ååååh.

När jag försöker ladda upp bild på den lilla nya dialogrutan som ploppar upp.
så bläddrar jag,
sen trycker jag på ladda upp.
efter ett tag blinkar den till (alltså har den laddat upp)
men det kommer fan ingen bild på bloggen,
även fast den har laddats upp till mitt "bildarkiv",
what to doo??

ska ringa apple support,
fast jag jobbar hela dagen imorn ju
och sen 'r de ju midsommarhelg.
åååh,
orkar inte vänta..
hjälp!
om inte anton kan (jag har messat han)
då vet jag inte vad jag ska göra :S:S:S

det går inte ens att markera bilden på mitt bildarkiv.
va fan,
det är fel på mina webbläsare alltså, i min dator.
fast jag har inte ändrat på någon inställning de senaste. ?
åh, irriterad.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0