Torsdag 25/6-09

Löningsdagspresent.

Kolla vad som anlänt till mina fingrar?
jo min ipodhögtalare .. 
perfekt, nu när lönen anlände mitt konto.
det enda jag är orolig för är hur mycket av mina ynka 20kg som kommer utgöra tekniska prylar
såsom, plattång, dator, locktång, ipodhögtalare .... ?
ja menar , dem sakerna tillsammans väger ju minst 5 kg ..
( jag talar givitvis om mina 20kg till Schweiz!)

jaja, problem som jag får lösa om sisådär 1,5 månad.
btw så måste jag börja beställa tackkort.
och måste ta mig till fotoatelje anund för att välja studentkort.
guud, så många måsten.
men men ..

idag var jag lite badsugen,
men då var det ingen som kunde.
men jag & frida har bestämt sig för att vi ska bada imorn.
wohoo!  :)

sedan ringde sommarland,
de ville att ja skulle jobba mina 2 lediga dagar(lördag&söndag)
jag ställde upp på söndag.
för på lördag ska jag ut till sjöön!
och det kan jag då inte ställa in .. !
bra va patricia ? ;) jag sa nej !!

ska berätta lite om gårdagens jobbpass;
först så var det så sjuuuutk varmt och kvavt.
sen så stod jag i DT1 
och det var några idioter som åkt epå biltaket,
och härjade, så jag sa att de itne fick beställa.
då sa dem att jag hade en kotte i fittan, och att jag knullat för många gamlingar
hahaha!
(sen var de en av dem som skrev till mig på facebook, haha!)
sen var vi rätt ont om folk, men runt 22 så öste det ner folk.
både i DT och i kassan,
heelt sjuukt =P , så vi fick ringa chefen, hon fick komma ner o hjälpa!!!
jag ahr nog aldrig varit så trött !!

NU ska jag städa, sen är det jobb igen, till 01.
men jag ahr för mig att det är många goa människor som jobbar idag :)

ps; har inte alla kottar i fittan ? jag har för mig att jag har två kottar ... ;P

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0