Tisdag 2/5-09

Ingen riktig sömn på 48h

jag är sjuukt trött.
gårdagen började med massa ärenden på staden såsom förtidsröstning, handla saker, konsultion mm.
sedan for jag till patricia.
det blev lite fixning sedan bar det av till karnevalen.
därefter åkte vi till patricia fixade oss och stack till carl.
sen stack vi till parketten och därefter till torget.
för att spendera 3h på gräsmattan på torget.
jag sov lite,
klockan 05.00 var det bellmanfrukosten.
inget alls speciellt,
skulle därefter hem. men var så pigg av att det var morgon
så följde med jesper, jonte, maria, oskar & coffe.
vi såg på två filmer.
sen 10.00 bar det av till skolan för labb.
jag har då aldrig varit så trött.















bilderna får tala för sig själva.
men har därefter itne somnat då jag hade tid för noppring av ögonbryn,
och har haft fullt upp med att prata med två aupair tjejer.
och det lät huur bra som helst familjen.
så jag har tackat ja från min sida till familjen i Schweiz, hoppas det är ömsesidigt :D
fast det får jag reda på i slutet av veckan tror jag!
iiiih. det ska bli sååå kul isåfall!
jag läääängtar!

nu ska jag snart somna,
fy farao vad skööönt!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

awww va kul m blogg om studentveckan.. tkr du ska skriva mer o fler bilder! =D



och så är jag otroooligt stolt över att du tänkte på att förtidsrösta också.. hoppas du avrt på mamma o pappa om att rösta!



nää nu ska ja lägga mig... THE tenta imorgon!!! =S



sen är det paaaaartey!

puss

2009-06-02 @ 23:07:00
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0