Fredag 20/3-09

Storstadslivet börjar nu.

jag sitter här.
klarvaken.
ska duscha och ut till staden.
det tar ca 20 min in till centrum.

vädret är tyvärr inte lika fint som hemma i Lidköping.
så för en gång skull önskar jag att jag var hemma imorgon.
smhi säger en fet sol och 8 grader i Lidköping.
men endast 3-4grader och moln i sthlm.
men jag ska försöka inte låta det hindra mitt shoppinghumör!

gårdagen spenderades med bedtimes stories.
hur mysig som helst.
tycker jag då. :)

om endast 10 dagar fyller jag år, 19.
och ikväll ska vi jag ut o testa festlivet i storstaden med syster och pojkvän.
vi hörs!

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

ha det så kul ikväll! jag är inte avundsjuk eller så!

2009-03-20 @ 10:11:15
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ta det lugnt ikväll flickor ;P

2009-03-20 @ 20:21:18
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: evelina

åh fyller du år?? detta har du inte berättat? fredag! vad gör du då, karaokekväll?? är du på?? sen stadt kanske, fast antagligen blir det stadt efter ett antal tequila. och gissa vad antagligen blir det paris redan i Juli. iallafall på fredag är du min :D

2009-03-22 @ 14:15:58
Postat av: Pauline

Jag tror jag såg dig på stationen den 19 ;D Fast jag är inte säker så jag vågade inte hälsa :P

Allt bra? Sommarland i år igen? Kram!

2009-04-05 @ 12:12:23
URL: http://pullin.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0