Onsdag 11/2-09

TVÅ COLLAGE.

min outfit, som man säger i modevärlden (haha), för dagen.

en klänning som kunde blivit min studentklänning.
dock har jag köpt en bättre passande mig nu.
så here you go !
Paris, Kate & I, MQ 599:-

men visst är den söt?
att rosetter kan få en på fall direkt.

INGEN RO FÖRENS JAG VET TILL 110%

och min klänning finns! den finns!
jag är sjuukt lättad.
även fast jag inte kommer vara helt lättad förens jag har den i min hand.
men klänningen fanns iaf i Uppsala.
och syster ska hämta den idag!

bildbevis är ett måste.
annars kan jag inte vara lugn.

men jag är så glad :)
nu är jag ett steg närmare .
utspringsklänningen är klar =D

Photobucket
tyvärr är det inte denna klänningen, för denna skulle jag inte tacka nej till. underbar!
min klänning är väl mer åt sötare hållet, babydoll ? :)


Idag har jag och patricia varit så duktiga.
vi var och tränade.
därefter köpte jag philadelphia, vitlök och örter, och kex.
haha.



Igår när jag kör till skolan så åker jag på huvudleden vid sjukhuset.
Alltid när jag åker förbi Volvo kollar jag åt vänster för att se bensinpriset.
Igår likaså, när jag sedan vänder tillbaka blicken mot vägen(höger) så ser jag två poliser.
ena med hastighets"pistol" rakt mot mig. haha!
förtvivlat kollar jag på hastighetsmätaren.
jag ler stort.
och andra polismannen ler tillbaka skit stort och pekar tummen upp för mig ;)
Man kan säga att jag klarade testet huh ? ;)

HOPPET ÄR DET SISTA SOM LÄMNAR MÄNNISKAN

här sitter jag.
ska strax kila till sjukhuset.
det är dags igen.
3 sprutor mot min allergi.

sen är det projektarbetsdag.
intressant och trevligt :)
men innan dess, ska jag ringa till ngr butiker.
jag hoppas verkligen.

Mottagna kommentarer:
Postat av: sandra

Känningen kommer bli kanon snygg på dej =)

2009-03-11 @ 18:31:29
URL: http://sandralundstrom.blogg.see

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0