Fredag 8/5-09

Skrämmande.

det är redan 8:e maj för tusan.
om 1 månad och 2 dagar är jag påväg bort.
shit.
det är skrammande hur snabbt tiden går.

hittade lite bilder på Antons sida!

det är ju inte alls likt mig att hoppa fram när en kamera är framme ;P
btw; jag fattar inte hur Anton får så jävla bra bilder, och dås ka ni veta att det INTE är en systemkamera han tar kort med nu.. hm,!


haha, patricia ser ut att behöva samla sig mentalt innan denna lakritsshot ;)


... och konstigt nog fångar Anton alltid de bästa (läs: sämsta) händelserna ..


hoppHopp ! :) nej men jag kommer allt sakna Nv3b, Nova och hela skolgrejen ...

ne nu ska jag smått städa.
äta mat .
sen måste jag tusan ut i staden i detta väder ,
fast just nu regnar det inte, det är tom sol :)
jag måste TANKA ! haha
mamma skrev tom en lapp om det ...
bränslelampan börja ju lysa igår,. haha inte bra =P

UPDATE!
Jag ska jobba .
14-16.30
inte mitt fel att jag inte kan säga nej :/

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0