Lördag 23/5-09

Helt sinnesjukt.

var på mediamarkt igår.
skulle köpa mp3 spelare för 9 kr.
mellan 10-11
när vi kom dit var det smockfullt med folk i gångarna.
heelt sjukt.
mp3spelarna som låg i en kundvagn tog slut på under 1 min.
det enda jag hörde var aj, aj aj .
folk skrek o puttades.
och vissa blev så jävla arga så de bråkade.
en skrek svartskalla o skit till en annan.
heeelt sjukt.

när jag sedan skulle köpa mobilen.
så var det jävlar i mig tur att jag ställde mig i kö.-
var bland de sista som fick en.
ville ioförsig ha en silvrig.
fast det tänkte jag inte på,
då var det mer, "bara jag får en" =P

jaja. nu ska jag & ellen kila till sköv.de
återigen :)
jag ska vara lite sällskap ^^
kanske hittar jag något idag istället :)
då jag såg att jag fått in min semesterersöttning och aprillön.
och den snudda nästan på 10 000 ;)
ciao!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

hehe du kunde väll räkna med att det skulle va mycket folk! men vad kul vad köpte du mobilen för då?as billigt! :) du är fan rik Diana ;)

2009-05-23 @ 12:41:24
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0