Måndag 18/5-09

1 sak klar. 2 saker kvar.

jag tror faktiskt att jag snart är klar.
faktiskt.
har nog faktiskt inte mkt mer att analysera.
så faktiskt stänger jag ner historian nu.
och sätter mig med fysiken.
och MAT! det är ja värd.
fy faraoo!

Ni förstår.

Antar att ni förstår att Dianas Liv är fullspäckad nuförtiden.
just nu är detta väldigt negativt.
då jag har många/alla betydelsefulla och avgörande inlämningar och prov framförallt att göra.
och jag hatar det.
att allt ska hänga på det sista.

tiden är knapp
och jag har massa saker att göra.
dessutom är det Aupair grejer som måste fixas.
mitt projekt måste fixas
insamling av pengar till XXX
JOBB! som självklart alltid är på opassande tider.
exempel idag !
karnevalen, balenoutfit ska fixas, såsom inskaffning & sy in.

jovars,
vissa saker har jag tagit åt mig själv, så de kan jag inte skylla på.
men det är saker jag verkligen vill få gjort,
och jag tycker det är kul!
det är inte det som är problemet,
problemet är tiden?
hm ...

jaja, det löser sig,
allt gör det :D

Mottagna kommentarer:
Postat av: evelina

hur gick det med familjen som ringde?. ska vi hitta på nåt i veckan om du har tid?

2009-05-18 @ 15:44:30
Postat av: Silvia

Jag och Teo kanske kan hjälpa dig med att hämta balklänning om det passar vårt fullspäckade schema under veckan han är i Ldkp =P

2009-05-18 @ 16:32:54
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: elina svar;

jag satt med min Libanon hela natten, nästan ;) men vi lyckades inte bli sams så vi ska ta tag i det nu igen :) O glöm inte vad jag sa till tjejen med "leendet på läpparna" ;) hihi Hörs!

2009-05-19 @ 11:57:31
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0