Måndag 4/5-09

Stressad mage?

min mage har varit spänd hela dagen.
jätte jobbigt, känts som om jag har dragit in den hela dagen
även fast jag ahr den så uttöjd som möjligt.
jag är nog väldigt stressad bara.

btw har jag ett nytt projekt på gång.
projektet tog min matte tid.
skit också, men detta projektet kommer bli så bra!
OM OM jag får tillåtelse att skriva ut ett X antal hundra sidor vill säga.
hm, jag ska prata med Peter imorn.



Kalendern skrämmer mig.

Jag & Gabriela var på stan en sväng,
bokade tid för brynplock och konsultion för min håruppsättning.
shit, det var svårt att få tid för två saker.
helt sjukt.
kalendern var fullspäckad,
antingen var det jobb, prov, inlämingar, evenemang osv.

det närmar sig,
med stormsteg.
och det kommer bli så jäkla bra.
För bra, för att sedan gå till vardagen.


btw, har många gånger tänkt fixa ett sådant här eget bankkort.
(har stött på mååånga konstiga, fina knäppa kort när man står i kassan på donken)
men grejen är ju att man måste vara säker på ett kort.
hm, och jag vet inte vilket krot jag vill dras med?
hehe ioförsig kostar det "bara" 100kr , men ändå.
ska man vänta efter studenten ?? hm..

vi får se vi får se,
jag har många projekt på gång :P haha!

NU ska jag verkligen plugga ikapp matte.
det är ett måste, trodde jag skulle kollapsa på lektionen!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

ät lite immodium. det hjälper nog, haha.


Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0