Onsdag 6/5-09

Nu ska det bli fart på skiten.


Det var mig tusan ett tag sen jag skrev här i denna kategori.
och många undrar säkert hur det blir i höst?
iaf iaf.
Jo jag hade tänkt att jag ska ta tummen ur röven och börja nu!
Jag såg nämligen en annons i tidningen.
och då slog det mig.

frågan är om jag ska söka privat eller via en förmedling?
isåfall vilken?
innan var jag bombsäker på mikso.
fast nu tror jag att jag är mer inne på Work and Study Abroad!

jaja,
imorn ska jag skriva ut ansökningsformulär på 11 sidor.
sedan ska jag till syster för att få intyg att jag är frisk (om jag nu är det :P )
sen ska jag börja skriva lite på referenser och liknande.

Nu ska det hända något.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

hääääärligt vad roligt:D

2009-05-06 @ 17:26:22
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0