Söndag 10/5-09

Det var en gång en liten flicka.


Visst Var Silvias studentskylt sjuuukt snygg ? (A)
jag vet, jag var/är stolt.
denna skylt snickrade jag helt och hållet ihop sjääälv !
jag sprang runt över hela stan för att hitta tillbehör,
superlim, häftapparat, klipp och klistra så fixde jag denna!
och min syster var OVETANDE !!
tills henens studentdag, DÅ fick hon se den :)

haha, hon skämdes liite utav baksidan ;) hehe.
tycker det är så sjukt tråkigt med sådana enkla och opersonliga skyltar som man kan skicka in till respektive affär.
dessutom brukar det kosta mer än att göra den själv.
(btw; jag gjorde dessutom syrrans killes skylt, typ liknande)

Min skylt ska iaf Julia göra.
och jag vet inget om den :)
hon säger att den är 100gånger bättre än den jag gjorde ;)
hehe så jag får hoppas på detta - iofs är hon duktig på att måla o grejja!


Talangjakten i fredags.
Gabriela, Kjörk & Otto var super :)
inte trodde jag att de va sån stake i dem ^^, hihi..
sen var jag och elina ( Läs: jaaag!) sugen på kebabpizza med strips :D


Igår var det Karin, Patricias mammas födelsedagsfest ..
hon fyllder 40 år :)
jag&patricia var bartenders, det var mig inte dåligt utbud ;P


Ragnar var kvällens poppis drink, men tequila var finast, enligt mig ..
det är så fint när det lägger sig i två lager :) hehe,,


Helt tom.

Igår fick jag en känsla, en tom känsla.
läskigt, jag kände inga känslor.
det var jobbigt.
idag har jag känt ett irritations känsla.
fy farao .

jaja,
Gårkvällen var riktigt mysig.
och vi var vääldigt duktiga bartenders
jag o patricia ^^.

Nu ska jag nog ta o göra något vettigt.
för jag är förbaskat trött.
jobbat 13-17
blää vad trött jag är på söndagar!

btw; ska nog försöka knäpa ihop ett fotocollage sedan >!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0