Söndag 3/5-09

Lite klös i Dianakines

 

fortfarande inte lyft röven.
snart tickar klockan till tolvslaget.
ajaj.
skulle abra säga att jag fått lite klös i min musiksmak ;)
inte bara beyonce osv . haha skojja
nej men Patricia & David har lurat in mig denna låten på en fest.
Alias - In Flames, helt olik min musiksmak
men I like it :)



helt sjukt - varför så mkt donken ?

jag förstår inte denna stora förtjusning av donken.
heeeelt sjukt.
ni anar itne hur mkt folk det varit idag .
ja menar, det är ju inte sviin billigt med donken mat.
så varför?
jaja.
jag är klar nu iaf .. trött.

frågan är om jag ska orka se på ett avsnitt av greek.
hm, klockan är ju 23 .
det är skola imorn, men äsch :)


me like this picture - som oskar klickade lite snabbt på skojj,

Godnatt på er.
imorn väntar ännu en vecka,
shit tiden går så fruktansvärt snabbt.
stopp!

Ett förlängt pass - jag ställer upp!

Då ringde jobbet,
och jag förlänger mitt pass, på direkten.
skulle börja 18-22.
men nu blir det istället från 14.30-22.
Så förlåt Gabby,
men vi får ta våran promenix ngn annan dag.
vi hörs vi hörs!
jag behöver egenligen plugga matte.
imorn ! imorn =P

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

jahaa då förstår jag vad bra! kanske vore något för mig också då!

Ja du det är myclet roligare med bilder:D:D

Och hörru jobbnarkoman! ska vi ses snart? :)

2009-05-03 @ 20:08:41
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0