Torsdag 28/5-09

Galet.

Det är heelt sjukt detta.
men livet blir bara bättre och bättre.
haha , ungefär.
ni vet mitt matte E prov som jag gjorde häromdagen.
jag fick MVG !!!
och det kändes inte som så..
så det blev ett MVG i slutbetyg,
så nu har jag MVG i alla mattekurser, och jag har läst 6 mattekurser.
guud vad jag är duktig :P hahaha!
jag är såå förtjänt av Göteborg imorgon.

så har jag jobbat 3½h nyligen.
men ska jobba 4h till.
för det är Carls sista donkenpass,
och jag passar på att jobba med han :)


btw!
jag har fått ett au pair jobb i luxemburg.
och två intresserade familjer i Schweiz.
en ska ringa denna helgen,
Schweiz verkar som ett roligare land,
så jag får nog tacka nej till luxemburg.
dessutom har jag fått en intresserad i paris, fast den familjen har katt.
jag vill så gärna åka dit till den familjen,
men jag tror nog jag får tacka nej ... kattallergi you know! =(


Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

ja tycker det ska bli tråkigt att du kommer lämna mej i höst :(

2009-05-29 @ 01:55:25
URL: http://johannablarsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0