Torsdag 7/5-09

Så much to do, so little time.

jag vet ajg vet,
jag låter busy hela jäkla tiden.
men faktum är, jag inte bara låter jag ÄR det ,
men för en gång skull ska jag koppla bort allt för en enda kväll.
för imorn är jag ledig från skola OCH jobb.
så jag ska städa, tanka bilen ( bränslelampan lyste, opps) ärenden på stan,
och lite ärenden i skolan ..

sen är det talangjakten och annat skojj som väntar.
ojoj, jag måste ta tag i allt i skolan .
det kommer vara sjuukt mkt de kommande veckorna.
bäst att börja !!!!!


Jag tycker om denna bilden, ni får stå ut med det ett tag.
jag lär tröttna snart !

för jag ahr igna roligare bilder o lägga upp..
ska ta kort imorn, :)
<3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0