Söndag 31/5-09

Nu börjar det.

Studentveckan börjar.
helt sjuuukt!
imorgon är det karnevalen som gäller.
så dagen är fullspäckad.
ska först till staden för att göra ärenden och dessutom på smink konsultion.
sedan ska jag till patricia
och sen är det karnevalen.
därefter väntar Carls 3e året i rad efterfest.
och sen är de hangaren för att sedan göra något skojj me klassen 02-05
för sen är det bellmanfrukosten :D
mycket mycket mycket :D me like!



Jag,patricia och frida på vår trevliga resa till göteborg, sebastian var även med oss en stund :)

BTW!
jag har pratat me de två schweisiska familjerna nu.
en ringde precis,
hon var huur trevlig som helst.
så jag hoppas nog på detta mer faktiskt :)
jag återkommer !

hejsvejs, vi hörs på tisdag då !
då lovar jag bilder;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

åhhhh va kuuul! ha det så skoj idag! kram

2009-06-01 @ 07:26:39
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: ELINA

Det är fotboll på torget inatt Diana !! Det får du inte glömma :D

2009-06-01 @ 12:21:53
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0