Lördag 2/5-09

Ibland är jag duktig och snäll.

jag & julia tog kräftan till trollhättan imorses.
jag hittade vägen, utan Gps.
dock en omväg inne i trollhättan, men hey jag hitta till lextorp och överby och hem.
det blev noll shopping för mig.
konstigt nog, men de hade inte uppdaterats från förra veckans gbg shopping.
så nej inget nytt.. tråkigt.

jag trodde jag skulle soman mitt på vägen hem.
jag var så trött.
iaf .. inte så intressant men nu kommer bilderna ni antagligen vill se
11 collage .. hehe,
kan bli rörigt med så många bilder, men look slowly :P
förhoppningsvis ser ni dem nogrannare än jag, på min lilla 13" skärm. haha!



Er trogna bloggare ska ju såklart ha egopics på ett eget collage. haha, så blir det när det oftast är jag själv som står bakom min egna kamera .. känns ju hemskt när ma måste säga till folk " ta kort på mig, ta kort på oss" osv . patricias outfit fick även vara med ;)


Lite snack och umgänge, i väntan på att grillen skulle be prepared for our dinner ;)
Karl Mikael får akta sina juveler :P hahaha!


då var det dags för grillningen :) och gott var det , mums.


Karl Mikael - " Det är en varmkorv, fungerar till att grilla, värma och steka" .
jovars, resultatet av stekningen av varmkorven var resande ;) haha!


Bilden till vänster är kvällens bild, enligt mig sisådär ;) hehe .


Lite kubb hann vi med, dock spelade inte jag klart så ja vet inte hur det gick ? vilka vann?


Ellen och Anton fick tårta, ellen fyllde år den 1 maj, och Anton den 30 april .. Anna tycker chips är gott ? ;) och även fatma kom på besök med söta Axina .. lovely!


Lite dans hann vi med, klassdans bland annat .. Vi vet vem som håller fredrik hårt iaf ;) haha!


PAKETLEKEN ! 1,5h paketinslagning var inte förgäves.. leken uppskattades av (nästan) alla iaf :) och det var mega kul ..
Härmed är jag klassad som "klassens bitch... på gott och ont" and I'm proud of it ;)


Det blev en del kramar och pussar, men hey lite kärlek har ingen dött av ;) hehe!


Avslutningsvis några bilder sisådär .. och jag hoppas och tror att jag fått med alla i klassen som var där på bild,, det var ju tyvärr bara gabriela som fattades på festen . =( Annars tyckte jag vi pricka in en mycket bra dag :):)

och jag får tacka alla söta rara Nv3b:are som förgyllde min Valborg.
iaf förfesten ;) hehe.
nej men kvällen fortsatte på Stadt.
och det var kuuuul:)
bortsett från att en viss trött Patricia tjata i örat om hur trött hon var hela tin ^^


Min vän Emilia, när vi fikade häromdagen , alltid lika givande, trelvigt & mysigt :)
dessutom såg jag min bil vid tempo häromdagen, ååh min bil i grööönt.
som jag ville ha först. men det skulle dröja i 3 månader då.
och tror ni Diana orkar vänta ? jaja, snygg är den iaf !


1 maj - en traditionell svensk majjning vid Läckö slott, mina vänner lär mig något nytt var dag ;) hehe.
det var mycket trevligt .. och josse vet att du inte gillade din bild, men hey ja fixade så den är ju jätte jätte liten .. så det går bra va ? ;) alla måste nämligen va med på bild! =D


Vi var då i trollhättan idag, vad tycker ni om min glasögon när jag kör bil?
kolla riktigt noga så ser ni att jag har vanliga glasögon under. hehe
vadå? jag måste ha vanliga för att se, dessutom är det så ljust & solen är jobbig.
bästa lösningen, och det ser inte så konstigt ut ..
ni kan ju vara lugna, jag har ju inte så när jag går utanför bilen =D



NU ska jag stänga in mig själv.
och börja se på GREEK,
har fått säsong 1 och 2 .
patricia säger att jag kommer bli fast.
och hon brukar känna till min tv-serie smak.
typ Gossip Girl & O.c .
btw; Jag har SPOTIFY !
utan calleballes hjälp, för han verkade ju inte vilja ge mig de.
jävla unge!
jag fixade det ändå!

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

jääklar vilket långt inlägg med massa bilder:D hihi roligt! nu ska du inte idiotförklara mig här dårå, men du har spotify? vad är? haha

2009-05-03 @ 00:04:52
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: ELINA

ååh, jag vill också ha det! Jag är sämst på datorer, och eftersom du har det nu så kan ju du hjälpa mig. Så bra! :)

2009-05-03 @ 18:25:58
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0