Fredag 27/11-09

Att karva upp en kyckling. lätt som en plätt?

Två stora kycklingar är inne i ugnen och grillas.
sedan ska jag karva upp en kyckling.
"det är bara o skära lite va, Jarl?"
hahahaha .
vi får se hur det går !!
jag skulle testa på en, så ja inte förstörde den andra, haha!

Ska sedan in till staden och möta upp två bruds!
Det blir frukthandling och glassen står hemma och väntar.
film och fruktsallad = mysig kväll hos mig! check!

Puss på er allihopa!
tänka sig att för en vecka sen så var det bästa utgången ever!
tiden går snabbt :D



Ibland är Schweiz för bra.


På lucia så ska jag åka till Frankrike.
Jag spenderar min sista helgdag innan jag kilar hem till Sverige på en sjukt mysig marknad.
Eller ah, det är 5 marknader.
och en skridskorink och ....
Det ser ju ut som ett tomteland, kolla in länken!



http://www.noel-colmar.com/

Igår var jag & Anski inne i Zürich.
vi hittade lätt till bion.
och voila vi var helt extas ..
biljetterna är våra och vi bokade plats i mitten på balkongen =D
Hon i kassan rekomenderade balkongen ;) så där sitter vi!
gaalet ! hehe ^^
17.15 på Söndag så sitter vi där .. Can't wait !!
Sedan satte vi oss på Starbucks och tog oss en frappucino.
Tänk er mina vänner, för exakt en vecka sen då satt vi där med !!



Min vän Patricia fick au pair jobbet i NY . GRATTIS!
Så hon kommer tyvärr inte joina mig här, men wtf hon trivs nog där borta och jag blir bara gladare och gladare för varje dag som går, att jag har en sån underbar au pair familj och att livet här i Schweiz blir bättre o bättre för varje dag som går ! wohoo!

Det enda jobbiga är att jag åker hem om 3 veckor.
ja menar, har noll hemlängtan just nu.
vill inte hem. ungefär.
för jag vet att den 4e januari väntar något jobbigt!!
jaja,, !
Nu ska jag och harald kila och handla!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina j

så mysigt, åk lite skridskor åt mig !! Får kolla upp om det finns i oslo, för då ska jag be mamma ta med mina skridskor :D ha de bääst <3<3

2009-11-28 @ 12:24:30
URL: http://justfollowus.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0