Måndag 9/11-09

Sjuk.

20:15
Bestämde ju mig för att ha en lugn hemmakväll.
jo jag tog mig ett bad.
låg där och somnade nästan.
Istället för att bli pigg blev jag bara tröttare.
har mega ont i huvudet också.
så jag sätter på tv;n,
sen lägger jag mig.
är man sjuk så är man.

Ytterligare en vecka.

Då var det måndag igen.
det går så fruktansvärt snabbt.
Har varit dåligt med uppdatering, I know!
Men kan nästan lova att när ni ikväll tittar in så ska ni få er en fet uppdatering om helgen!
Jag har en massa bilder :)
iallafall så ska ni få lite uppdatering då!

Nu tittar jag på massa recept,
har snart gjort klar matlistan & alla veckans maträtter är planerade!
fast känner mig jätte seg idag.
måste börja med städningen,
och tvätten .. och denna veckan ska barnens lakan o de tvättas.
gaah !! ^^


(hahahahaha; Jag saknar Studenten, och inte är ja ensam om detta??)

Vi hörs ikväll alltså ^^
För ikväll ska jag ha en luugn och trevlig hemmakväll med mig själv!
Jag behöver det :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Frida Uttrin

Saknar också studenten, de var en underbar tid!! Minne för livet :) heheh bilden på dig är för övrigt jävligt skön, sicken galen brud ;)

2009-11-09 @ 12:26:39
Postat av: sooofia

jag är också sjuk, tusan vad jobbigt det är att vara sjuk när man inte har en mamma som pysslar om en! krya på dig!

2009-11-09 @ 21:29:13

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0