Tisdag 24/11-09

En massa upptäckter.

  • Jag bara älskar min underbara diskmaskin - även fast den låter som ett ånglok!
  • Powernaps på 30min gör susen. verkligen!
  • Vitt rostat bröd med god skinka eller nutella är förbaskat gott. Hur kan det vara möjligt?
  • Barn kan vara hur underbara som helst, men även hur frustrerande som helst.
  • Google translate & google maps är förbaskat bra uppfinningar!
  • Det är alltid jobbigast att städa sitt egna hem - därför har inte jag gjort det än.. borde nog göra de, men vi tar det i helgen ;)
  • Man har inte kul med pengarna, förens man spenderar dem (citat av Roger Mattsson!)

Jag längtar till de ljusare tiderna .. då jag gick och hämta Harald och bar linne och shorts och badade i lake Zürich som ligger 5min gångväg härifrån. gah, våren kommer bli grym!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0