Fredaf 30/10-09

Som en riktig hushållerska.

När jag vaknade idag så gick jag ut i min lilla 'by'.
Jag såg i brevlådan att jag fått en postavi.
så jag traskade iväg till Posten och hämtade ut ett paket .. till mig!
Därefter vidare till COOP (min favorit mataffär!)
handlade mig cola, yoghurt, smirnoff och en chokladbit.
dem hade tyvärr slut på jordnötterna (Jarl har gjort mig till jordnättsälskare!)
Så jag begav mig vidare till MIGROS,
där inhandlade jag mig mina jordnötter, och en chokladkaka (en till!) och ett 6 pack med något som jag troor ska föreställa snickers .. allt detta i märket MIGROS BUDGET! haha*

och nu har jag precis duschat .
och jag äter frukost med tidspress.
För strax ska jag åka in till Zurich.


Från COOP;  Prix Garantie är deras egna billiga märke , som typ eldorado eller Euroshopper ^^.
Men riktig äkta coola :D:D <3
btw; jag får ALLTID visa leg när jag köper cider .. jag har förstått att jag inte ser ut som en 19 åring, men va tusan det är 16 års gräns i detta land !! haha, ser jag ut som 15?? jag blir ju faktiskt 20 om EXAKT 5 månader!!


Från migros! haha Migros Budget is the shit :D



Mitt paket till mig :)
TRÅDLÖST INTERNET =D
wohoo, konstigt att dem skicka två modem, (har ju redan fått hem ett. jaja!)
Någon som vet ifall den lilla saken över är att jag har trådlöst överallt, alltså at tjag kan bära med mig internet på tåget osv osv .. ???

Hinner inte öppna o grejja me de nu.
men wohooo !

Nu ska jag fortsätta mitt sökande efter billiga saker till hushållet.
ska in till Top Market =D
jag trivs bara mer och mer i min lya!
jag har hushålls saker o slänga pengarna på, men de gör inget =D för det är kuul !!

Btw; min soptunna börjar lukta illa.. päron skruttet stinker som fasen .tur att jag har lock!. men jag har inte ens fyllt den 20% .. och det kostar fan 15kr/påse att slänga .. 35liter .. (dem har ju betal påsar!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Tjena, Diana! Den "lilla saken" märkt Siemens Gigaset USB Stick 108 är tyvärr inget s.k. mobilt bredbands-modem. Det är i själva verket ett externt trådlöst nätverkskort för de stackare med VÄLDIGT gamla datorer som inte har ett sådant inbyggt. Alltså, det behövs inte till din Mac.

2009-10-30 @ 12:55:28
Postat av: elina j

så lilla diana får köpa smirnoff ;) pratade med Norska Nina idag på jobbet, hon sa att jag också kunde gå in på vinmonopolet som de heter.. men jag får ej köpa om det överstiger 21% eller nått , woho! Men tur att man fyller 20 snart, och om de endast är 5månader kvar för dig, hur lite är det inte kvar för mig då? iiih!! ha det fint på halloween partyt. Miss u <3<3

2009-10-30 @ 17:58:58
URL: http://justfollowus.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0