Fredag 9/10-09

Jag är HEMMA!

Det är alltså detta jag har hållt tyst om (i bloggen)
och även detta jag impulsköpte.
Nu har jag varit vaken i över 12h.
För resan började 04.39 från min Lya.
Jag är HEMMA i Lidköping!
det har varit 2 flygningar, dötid i gbg & 2 tåg/buss byten.
Men NU, NU är jag HEMMA!
jag impulsköpte som sagt en flygbiljett hem över 9 dagar.
MEN pappa&lillsyrran vet inget om ... än.
Pappa jobbar natt, så kommer hem imorgonbitti, undra vem som kommer bli överaskad?
Nu sitter jag här ensam hemma, mamma är hos frisören.

(skulle egentligen inte sagt de till NÅgon, men hur stora är oddsen att jag kan hålla tyst? ;P så jag begränsa mig till pappa&Julia!)



Kände verkligen Lycka när jag närma mig Lilla Lidköping.
Ett leende spred sig över mina läppar.
Ni anar inte =)
Känns overkligt att jag är här.
Så min vistelse varara till Nästa Söndag.

Ikväll står IDOL kväll & en sväng till donken :) med Fredrik!
(ska överaska lilla frida !) (GODIS OCH CHIPS är ett måste!)
Imorgon 11.00 väntar stora stora Staden med Linn&Patricia.
och en FIKA är ett måste :)
Tack Patricia för skjutsen från stationen, trots att du har jobbfest direkt efter ;)<3

(Ni tror inte jag har hunnit köpa godis för 120kr redan eller? ;P haha!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

härligt! du får ta o skriva om hur de reagerade =D

2009-10-09 @ 17:20:36
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Silvia

vet inte om du märkt.. men ja har så SMÅTT börjat blogga igen.. på svenska! ;)

2009-10-10 @ 14:48:14
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0