Måndag 12/10-09

Lidköping i all sin glamour.



Till och med min pappa kommentera min sömn.
Jag har idag sovit över 12h. skönt.
Tog en dusch, och en redig frukost bestående av en varm macka, yoghurt & juice .
Nog för att min syn är dålig, men tusan. det är ju -1grad ... MINUS?!?!
åh, sen småduggar det ibland.
och jag ska cykla in till staden.
Önskade att det skulle spöregna, för då skulle nog pappa lånat ut bilen till mig (A)
men men, jag får ju låna den ikväll =D

Så denna dagen ska alltså spenderas med Elina.
blir nog tyvärr bara denna dagen,
då hon ska flytta till Norge och jag tillbaka till Schweiz.
Så denna dag ska utnyttjas så gott som möjligt.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0