Onsdag 14/10-09

Ikea,Ullared,Johanssons&Charlie.

Rubriken talar för mina två senaste dagar.
Måndagskvällen slutade med sleep over hos Johanssons,
Igår spenderades verkligen heela dagen i bil, Ullared och Ikea.
jag handlade inget, men ändå gick det upp till 1000kr, varav 300 schampoo till familj.
det var mycket godis&kex som kostade ..

Idag så ska banken besökas.
mitt konto skriker 0 kr,
och jag har min bankdosa i Schweiz.
sedan ska jag träffa Emilia för en traditionell fika.

ikväll ska jag träffa tjejerna.
så jäkla ledsen och synd att ja inte kunde vara med igårkväll.

förresten.
Min ångest blir bara större och större.
har hemlängtan redan nu.
och vill inte vakna/gå upp om morgonen.
jag vill vara hos mamma&pappa.
jag vill vara i min säng i mitt hus i mitt Lidköping.
Jag vill köra min lilla röda bil.
skit också, jag borde inte åkt hem.
För detta kände jag absolut inte när jag i torsdags satt i Schweiz.

Mottagna kommentarer:
Postat av: evelina

jag vet precis hur du känner, kände samma sak när jag var hemma på snabbvisit. men det kommer kännas bättre när du kommer tillbaka till Schweiz och dina rutiner. det är jag nästan helt hundra på. och julen är inte långt borta, det lever jag på =).

I MISS YOU



BISOUS

2009-10-14 @ 21:45:55
Postat av: Stina

Åw, precis så känner jag med. Vill inte lämna hemma, vill inte tillbaka. Har också hemlängtan redan nu, ångest över att det är sista dagen imorgon och att om 48 h är jag hemma i Egg. Vill inte.

2009-10-15 @ 23:45:52
URL: http://stajna.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0