Onsdag 28/10-09

Jag är helt enkelt bäst.

Tjena!
nästan precis hemkommen från min tyskalektion.
vi spelade bingo idag.
Bingo!
Bingo!
Bingo!
Bingo!
Super Bingo!

(jag kammar hem 4priser & 1a priset!!)
det var faktiskt inte det att jag hade en bra bricka, det var att mina kurskompisar antagligen inte hängde med när hon ropade ut siffrorna... för över hälften hade tydligen (enligt dem!) inte fått ett enda bingo .. men grejen var att nästan alla tal hade räknats upp när ja skriker Super bingo!!

jaja. bättre för mig iallafall, jag vann ju ;)


Jag som inte ens tkr om choklad, men jag tog 2 mintaktiga saker :) ..
och storpriset Merci .. tack ;)


Lisa I Måndags i ikeas sverige shop ^^,

Sådäääär,
nu har jag väl ca 2h innan jag bör sova.
vad ska ja göra?!
dricka upp mjölken som står i skåpet (med o'boy!)
äta lite chips, och snacksa lite godis
framför en film ... jotack ;)

Imorgon ska jag extra STORhandla.
för 'morbror fille' kommer över helgen, så det ska bli stor middag antar jag !
I love it, älskar att handla och plocka på massa saker =D

Vilda Barn.

Jag möttes idag av kalabalik i huset.
Mellanbarnet ville inte gå till skolan, sa att han var sjuk.
Lillkisen var då också helt plötsligt sjuk.
Stora tjejen säger att dem absolut inte får se på tv om dem ska vara hemma.
Hon får dessutom attytid då ja säger att hon inte ska lägga sig i..
Mellan barnet börjar storlipa.
han vill inte gå till skolan för att det är tråkigt, men han vll inte vara hemma för det är tråkigt om han bara ska vila.
yada yada yada ....

Nu är båda killarna hemma.
men dem är då ta mig tusan inte sjuka.
men men. nu är det så.
snälla au pairen gav de tillåtelse att leka med lego iaf.
(dem ska ju vila egentligen .. jaja!)



Igår var det strålande sol och 18° hos mig.
Idag tittar solen fram, men dessvärre endast 12° än så länge :)
och jag är ute efter en brödrost!
hehe, har hittat en som är 'aktion' på (rea!) för endast 5CHF (35kronor!!!!)
fast då måste jag åka in till zurich och vidare .. och det är sista dagen på lördag.
så jag ska in på fredag när ja är ledig hade jag tänkt.
hoppas inte den är slutsåld då.. erbjudandet har vart sen 21 oktober..
Jag ska ha den brödrosten, annars blir ja ledsen .. haha!!
(you know me, när ja vill ha ngt/jagar efter en sak,.. haha patricia?? ;))

hörs hörs hörs.
Nu får jag titta till barnen.. dem 'sjuka' barnen ;)

UPDATE!
Jag måste ha någon sjukdom vad gäller 'när-jag-vill-ha-något'.
för jag kan inte sluta tänka på saken.
nu vart jag så desperat så jag ringde till affärn.
och dem hade brödrostar kvar.
fast tusan det är ju 2 dagar kvar tills ja kan åka dit!
gaah, jag blir galen!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

ja du får ju dina ryck även om du vet att chansen att det finns kvar är ca 1 freaken promille...

2009-10-28 @ 11:13:00
Postat av: linn

hehe ja håller me helt å hållet pat:)



ang frankrike åker ja den 5 dec me familjen så ja e allt hemma när du kmr ska du se;)

pusskram på dig min sköna!

snart ses vi, whooho!

2009-10-28 @ 16:36:05
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0