Torsdag 15/10-09

Absolut ingenting.

Idag har varit en lugn för&eftermiddag vill jag lova.
Sov till sisådär 10.28.
Stekte ägg åt pappa, (snällt va?!) och gjorde omelett till mig själv.
Sedan dess har jag suttit vid datorn.
oj illa, men jag behöver ta de lugnt också.

Ska strax cykla iväg till staden.
ska möta upp Frida 15.00.
Sedan är det kvällsfika med Fatma,Fredrik&Patricia :)
det var nog de som var planerat,
en lugn hemmakväll idag.

Gårkvällen bjöds på kortspel&snack med brudarna.
så sjukt mysigt och roligt.
Lag 1; Jag & Linn - de lugna och coola fegspelarna ;)
Lag 2; Patricia&Josse - de hysteriska, tävlingsinriktade knäppisarna ^^

det blev lika mellan två omgångar, så vi kör sista vinnar omgången imorgon ^^
Sedan körde jag pappas bil hem ..
min söta lilla pappa har skaffat extra tilläg försäkring på hans bil, bara för att jag ska kunna köra den,
en försäkring för typ ungdomar under 25 år ..
visst är han för snäll? ;)
Så då kan jag köra bilen i jul/nyår också =D wohooo!




Nu ska jag nog resa rumpan iallafall.
får ta på mig nu, ska bege mig till staden.
På cykel . skit också, pappa behövde bilen till vårdcentralen!

ikväll kanske jag ska se på slumdog millionaire med lillsyrran,!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0