Torsdag 22/10-09

En sleten au pairs glamourösa liv.

Tjena på er !
Vi har alla våra upp och ner perioder.
Och de senaste dagarna har varit mycket ner.
men lite party ska nog göra mig gott.
Skulle hängt med ut ikväll, då det endast kostar 10 CHF (ca70kr) på Alte Börse.
(kostar 30 CHF i vanliga fall!)
och eftersom jag inte utforskat de glamourösa nattlivet i Zürich vill jag jätte gärna med.
Men då slår det mig. tusan det är vardag, då slutar tågen 00.17 och börjar 05.14 igen ..
attsingen också, jag som (troligtvis) är ledig imorn!!
aja, så vi ska in till Zürich och ta en starbucks istället,

Men sanna muntra upp mig med att imornkväll spelar Bob Sinclair på en nattklubb
och yes, det kostar 50 CHF (=350 kr (!!!!!!!))
Men vad gör det?!
Man lever bara en gång i Zürich, och pengar är till för att spenderas ;P


Jag har shoppat en fet kastrull till lyan, (familjen betala såklart.)
ordinarie pris ; 129CHF ( 900kr!!)
vi betala; 37CHF!
den rymmer nstan 5 liter,
här ska det kokas potäter och spaghetti för mina vänner ^^,

Imorn är det första helgen jag ska spendera själv, ensam i min lya.
Känns konstigt.
Har ju inte fått internet.Hoppas Hoppas modemet har kommit idag!
Det har ju varit strul me de, då ja inte var hemma förra veckan.
och för att de inte står mitt namn på brevlådan osv osv.
men nu hoppas jag!

Ha en toppen fin helg allihopa!
och Lycka Till mina vänner, ni som ska skriva högskoleprovet!!
Jag lider tusan med er ;P

Mottagna kommentarer:
Postat av: Josse

Bra med kastrullen :), men som brevbärare hade jag blivit lite irriterad på dig ;D Saknar dig mer nu faktiskt än innan du kom hem :( men det är bara att stå ut! ;)

2009-10-22 @ 18:22:44
Postat av: Hanna Svendsen

Diana hoppas du har det bra, känns som flera år sedan man sågs! Kollade på foton igår fran 2:an tror jag, haha en rolig tid! Hoppas allt är bra med dig

Kram Hanna

2009-10-23 @ 13:38:27
Postat av: Fredrik

Där sa du något ja... jag ska skriva högskolaprovet imorn (I) -.-

2009-10-23 @ 13:43:58

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0