Lördag 26/9-09

Vart gömmer sig smaklökarna?!

Jag fick inte blunda ögonen igårnatt förens 03.00
Kom hem från Victorias place 02.00.
Men kände suget för IDOL
så då sätter jag igång det såklart.
och inser att, oj jag ska vakna om 5h.

menmen, upp kom jag.
Det var stadsvandring i Zürich.
och jag har noll lukt&smaksinne kvar.
Vi fikade, jag kände inte smaken eller lukten av min choklad.
Inte heller av Helgas kaffe.

kom hem, tog en halv sked med ketchup (!!!!)
men jag kände inget. inget inget.
Inte heller av chipsen.
och jag känner inte lukten av min nalle.
gud.
det är hemskt. vill gråta igen.

NU så är vi bjudna hem till Lisas familj,
så vi ska äta pizza och vi ska se på film.
tjingeling!
bilder kommer, I promise!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

min näsa rinner också förtillfället, men jag känner lukten av anna-kanin ändå ;) och du, jag tror vi behöver lite ny update mellan oss snaaaart! Puss på dig <3

2009-09-27 @ 01:34:10
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: gabriela

haha, pizza måste väl vara det äckligaste som finns att käka om man inte känner någon smak!

Testade det en gång när jag super förkyld, inget att rekommendera!

2009-09-28 @ 00:41:03
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0