Lördag 5/9-09

Luzern.



har precis tryckt in en pizza.
sitter hemma hos Erika.
vi har bunkrat upp med smirnoff Ice,
om det skulle bli utgång, men vi är inte så taggade.
så därför har vi även köpt med os Cola, maltersers, M&Ms & Chips.

Annars ska vi strax ut till starbucks =)
om det inte blir utgång..

var framme på stan,
Köpte oss två bhar (likadana! :P haha!)
och spännen ^^ på H&M
jag känner mig hemma ;P hahaha!

hoppas ni har det bra därhemma och vart ni än är.

just de ja !!
vi var o kolla på tvä lägenheter, som var helt olik varandra!
en var väldigt stor, 40 kvadrat, men väldigt sleten .
den andra var väl nästan hälften, men vääldigt mysigt och mordernt!!!
Så vi har visat intresser för båda, men jag hoppas på den lilla!
för den var så mysig, och så fiiint .
köket var jätte mordernt, och med en fin balkong & snygg toalett!
ja menar, den andra blev nästan föör stor,
ja behöver inte ens så stor lägenhet, det är ju bara lilla ja som ska bo där!

jag återkommer om hur de gick,
hörs hörs!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0