Måndag 28/9-09

Förkylningen som ligger i.

Jo jag lever, med nöd och näppe.
Igårkväll var en sova-bort-dag
Sov till 11.
Åt en redig brunch med familjen.
Somnade 13 och vakna 17.
Huvudet värkte som bomben.
Tog tempen, 38.2° feber.
Efter en mastig och lyxig grillmiddag så la jag mig direkt.
19.00 hade jag slumrat in.
Så jag sov 12h idag .

Mår lite bättre nu.
har druckit massa vatten.
Ska bara se klart på the proposal (om jag orkar?)
sen ska jag somna bums!
innan 21, måste detta..

Förresten förresten !!!
På ONSDAG får vi/jag nycklarna till lägenheten !
iiiiiiiiiih, jag läääängtar <3
Min alldeles första egna lägenhet :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

ta massa bilder på lägenheten och visa direkt e så nyfiken :D

2009-09-28 @ 20:20:23

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0