Onsdag 23/9-09

The times before.








Kan inget annat än att le när jag ser tillbaka på alla bilder.
(har  över 18 000 bilder på min externa som måste kollas igenom!)
Alla minnen. Underbara!
Och jag saknar mitt fina håååår.
För visst var det underbart långt, underbart fiint.
Och jag ska ta mig tusan permanenta de igen när ja fått så långt hår ;)

precis avslutat ett nästan 1h långt samtal med patricia över skype.
det behövdes..
snart ses vi =D
för under helgen 19-22 nov craschar mina 4 goaste vänner min lägenhet !
Som jag får om en vecka =D=D=D

Yngst?

Är då hemma från min första tyskalektion.
Jag var yngst.
Medelåldern låg väl på 30.(?)
Äldst var nog en gubbe på 50?
(Tur att jag inte levde på att träffa vänner via min tyska!)
Men jag träffa en trevlig tjej som också är Au Pair, från Kanada :)

Alla skulle berätta var de kom ifrån.
"Ich komme from Schweden"
Läraren; Schweden?? (kollar konstigt på mig!)
"Yes, I'm actually from SWEEEDEN!!"

man kan komma från sverige och inte vara blond o blåögd. jaja!^^

NU NU NU !
väntar IDOL på mig,
btw; måste bli bättre på bilder
och ska ta reda på om ja får publicera mina små ungar på bloggen.
jag ska, jag ska ;)

Tyskalektion.

Med en huvudvärkstablett i mig så sticker jag nu.
jag sticker med tåget till min tyskakurs.
Första lektionen, 2 pass á 50min.
Vi hörs,
Auf Wiedersehn =P

Mottagna kommentarer:
Postat av: soooooooooofia

man kan komma från sverige, vara kines och fruktansvärt söt!!! ;)

2009-09-24 @ 04:43:59
URL: http://vilseivancouver.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0