Söndag 13/9-09

Slappdag for sure.

Först vill ja ju bara säga att blogg.se krånglar ibland.
så nyligen för ngr minuter sen såg ja 3 kommentarer ja inte sett tidigare =)
Så knäppis Josse, klart ja inte är arg eller ngt, ^^ blev superglad för din kommentar =D
du som inte brukar vara inne på datorn/bloggar, ja känner mig hedrad ;)

Jag är död.
Det blev en tidig kväll (som schweizare skulle säga!)
vi kom hem strax efter 04 ..


Gårdagen började med shopping i Zürich( köpte iofs bara en stickad mysig längre tröja, hade ångest, you know me, visste inte vilken färg ja skulle ta, men de blev en färgstark Lila!) och Starbucks avnjöts.!
Denna fika/lunch kosta mig över 100 kr - det är då inte lika billigt som på Söderströms =P


På kvällen gjorde vi oss iordning och sedan blev det utgång för vår del =)


Vi satte på självutlösaren (10 kort på raden?!) haha, det var en kille som satt o kolla på oss, trodde väl vi var dumma i huvudet =P hahaha!


Det blev en sista minuten rusch inne på station där vi köpte med oss lite dricka,
det var då den dyraste dryckan ja köpt =P
Råneri och sjuukt mkt folk , kostade dubbelt här än o köpa i vanlig COOP, jaja skit samma :)
Efter mång aom och men kom vi fram till marias =D


haha, jag hade bacardi breezer blueberry, väldigt god, men ja blev blå/lila runt hela mun o tunga =)


En gruppbild på alla utom Maria då :) hehe, goa o glada au pairer är vi allihopa :D


Sedan skiljdes vi, och skiljdes vi =P så tillslut var de bara jag erika & jessica kvar,
Jessica kommer från Melbourne, Australien =)
underbart go och glad o mysig !


btw; Vi ska på OKTOBERFESTEN i helgen :O helt sinenssjukt,,
haha vi ska ses på onsdag & prata om de .. ska bli kuul =D


Jag&Erika  :) vi träffade ngr svenskar dessutom ^^



Jag&Erika vaknade strax efter 12 .. hehe, åt en brunch och sedan tog vi en promenad ner till sjön :)

Nu har jag precis lämnat av henne på stationen =)


Detta är det enda så kallad lösgodis dem har,
fy farao :P hehe,
jag ska frakta hem minst 2 kg GODIS i jul =)

iaf iaf.
BTW !!! New Moon har premiär den 26e november nu istället.
dem har klagat i tyskland så nu flytta dem fram den,
tyvärr kan jag fortfarande inte se den med brudarna
men JAG kan ju se den ;P behöver inte vänta tills Jul!

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

Hej diana! jag har skaffat mig en blogg, det trodde du aldrig va? jag vet ju att du är väldigt duktig på att fixa och trixa. Har du några heta tips på hur man gör iordning den lite så att den inte ser så förbannat tråkig ut? Lägger in lite bilder osv. Puss&Kram

2009-09-13 @ 18:57:55
URL: http://vilseivancouver.blogg.se/
Postat av: linn

godiset ser ju inte helt fel ut:) mums, där kmr jag att stortrivas!!

du ser ut att må bra där borta..tiden rullar fram å snart e vi hos dig gumman, läängtar så!!!!

kul ´me lägenheten åsså..hade bra så länge vännen!

lovee!!

2009-09-13 @ 19:24:41
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: Josse

Hehe, det var ju skönt att höra! Du verkar ju ha det bra, godiset var det väll inget fel på heller;)

Hörde att du fått en lägenhet nu oxå, så snart kommer vi och våldgästar ;) Ha det bra vännen! Pussar

2009-09-14 @ 17:23:08

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0