Söndag 20/9-09

Att sova bort en helg.

Jag vet hur man gör.
Igår vaknade jag strax efter 11.
Åt frukost.
Satte på harry Potter klockan 12.
Vaknade vid 16, oj filmen var visst slut?
haha.

Helgen har verkligen sovits bort.
Jag är sjuk. inga ursäkter.
Det är tillåtet att sova bort.
men tyvärr har jag inte blivit piggare av detta.
Pratade i över 1,5h med patricia idag.
vi shoppade böcker, hörlurar&twilight film tillsamans.
nästan 600kr tryckte vi hem tillsammans, :)
Hemlängtan har slagit ett hårt slag igen.
men jag måste kämpa, detta kommer lösa sig!

Jag ska snart äta med familjen.
sedan ska jag fortsätta se på Sydney White.
och sedan ska jag sova.
imorn börjar en ny arbetsvecka.
tusan; jag måste komma på nya maträtter för veckan!
keep going!


brudar; detta är en film jag vet att ni skulle tycka om ;) hehe, helt vår cup of tea!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linda

den filmen är inte dum alls! Hur går det för dig som au pair? Vi sågs aldrig innan du åkte som vi sa på balen...men det är bådas fel! hoppas det går bra för dig iallafall:) kram

2009-09-20 @ 18:45:34
Postat av: patricia

ja du det va en bra film allt :D:D

2009-09-20 @ 22:41:05

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0