Tisdag 22/9-09

Det glamorösa livet.

Idag tar jag det lugnt.
Har ju faktiskt IDOL som väntar senare ikväll, och även GOSSIP GIRL :)
min kväll är räddad,
dessutom så kanske en film väntar :)
Såg på hannah montana filmen idag.
åh hå hå ^^,

Annars har jag bytt och tvättat lakan till alla tre barnen,
tvättat och städat badrummen :)
Haft en relativt lugn dag faktiskt.
Imorgon har jag Harald hela dagen.
:)
Och imorgon börjar även min Tyskakurs.
2h lång, nybörjarkurs där lärarn BARA pratar tyska.
WIsh me Good Luck!


Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

visst va de ett bra avsnitt ida, över förväntan tyckte ja! de har blivit vår lilla tradition, dock saknas en viss person:(

miss u hun!!!

2009-09-22 @ 23:10:04
Postat av: Johanna

tyska är inte så svårt! du har fördel för att du kommer från Sverige, många ord är bra lika och du har ju för sjutton läst franska. det här blir en dans på rosor!

2009-09-22 @ 23:30:25
URL: http://johannawahlman.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Scheisse! Du kommer inse att du tyckte om franskan i skolan då.

2009-09-23 @ 09:10:58

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0