Tisdag 29/9-09

Bilar och sådant.

Två krockar, 2 fortkörningsbötrar och 1 parkeringsbot har verkligen satt sina spår.
Jag är livrödd för parkeringar, och bildar bilköer hela tiden.
men idag när jag körde så märkte jag en grej.
bilarna jag möter är antingen
hundkojjor, smart car, BMWs eller JEEPar..
haha .. jaja ^^, log lite smått när ja upptäckte detta ;)
Men creed till Sverige.
Polisbilarna är Volvos ^^,



Ikväll hade jag ju skype dejt med patricia.
Men tyvärr vännen, jag kände ett sug för socialkontakt.
så jag ska in en sväng till Zürich.
Det är tydligen 10 pers som vi skrapat ihop.
Kunde ju inte säga nej..

Imorgon har jag tyska.
och sedan ska vi börja liite liite smått med inflyttningen!
Tror dock inte jag kan sova där imorn (?)
Vi får se, vi får se!
LOOVAR att ta kort och lägga upp ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

hej vad kort hår jag hade för bara några månader sedan!

2009-09-29 @ 19:03:11
URL: http://johannawahlman.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0