Torsdag 10/9-09

Jag dör av garv.



hahahahahahaha.
Gud vad jag också vill se på IDOL hemma i lisch.
hahaha, men gud så skojj,
har sett klippet 3 gånger nu och dött av skratt (ska visa barnen sedan!)

sitter barnvakt idag,
men barnen ser på motsvarande bolibompa så jag sitter lite här.
idag var jag och storhandlade inför helgen.
helt sjuukt mkt mat :O
har aldrig handlat för så mkt, pengarna räckte dessutom inte till.
fick ta från mig själv och dessutom lämna blöjor.
för COOP tar inte VISA kort ?!?!?! va är de för skit?
jaja, shit the same..

Ikväll hoppas jag att ungen Patricia fixat sin cam,
vi ska skypa (ja fick itne se klart polarexpressen igår, för patricia ringde =P)
och vet ni vad?!
jag ska ta o börja se på True blood,
vampyrserien ! :)
fast kanske ja borde se klart GREEK?

såg nu att man kunde se hela programmet via datorn
så de ska ja göra =D

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fatma

HAHAHAHA!! Håller på döööö här

hahahahhahahahahahhahahahahahahahahha..

2009-09-12 @ 19:01:22

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0