Torsdag 24/9-09

Värsta kvällen i mitt liv(?).

Ikväll brast det.
Fick reda på summan av kardemumman.
Självrisken i sverige ligger väl runt 1500?.
Här är det cirkus gånger 5.
och jag har duktigt nog krockat 2 gånger.

Toppen på snoppen fick jag ännu en fortkörningsböter.
vad är detta?
Och denna bötern var 3 september ..
Det är fasen 3 veckor kvar tills dagens datum.
Jag har säkert kört för fort mer..

Jag orkar verkligen inte.
Jag gör inte det.
Nu har hela min au pair familj sett mig storböla.
dem är jätte snälla o tröstar mig.
men gjort är gjort. FAN DIANA!!!

Helvete. Jag har gjort det igen.



behöver jag säga så mycket mer ???
Jag borde verkligen inte köra en stor Jeep!!!!
seriöst.
Jo Diana Lim har gjort det igen.
Kört in i en annan bil. GREJT!!!!
Råka backa in i en annan bil.
förbaskat bra!!!!!!

åh, jag orkar verkligen inte mer.
jag gör inte det, känns så otroligt tråkigt
och jag skäms så.
Men min värdpappa var så sjukt snäll.
sa att jag skulle glömma de osv osv.

Och jag som startade dagen med en huvudvärkstablett.
Kunde det bli en sämre start idag eller?



Jag menar, med min lilla kräfta hände det aldrigt ngt sånt.
Jag körde fasen bilen i 11 månader utan att det hände ngt.
Men nu, på 5 veckor har jag dragit på mig en fortkörning, parkeringsböter & 2 krockar.
fy faan vad jag är en hemsk Jeep förare...

UPDATE!
prata precis med Jarl igen .. (lite lugnare denna gång, var helt förkrossad när ja ringde på plats!) och han är ju så jävla snäll.. Jag har den bästa värdfamiljen FOR SURE!!
Han lugna mig o sa att det är bara materiella saker, tänk inte på de osv osv..

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

diana diana...jaja nu e du ju uppe i min liga med att köra uselt... även om linn har kört i i sitt hus så e jag fortfarande drottningen av att backa sämst tro mig...hehe men det e ju gött att jarl e lite mera förstående än vad min far e hehe ;)

2009-09-24 @ 17:36:07
Postat av: linn

hehe ja visst´e vi:) (Datumet e den 28)

jamen abbe sa att de finns ngn annanstans än den förra ni va på så de blir nytt!!får hitta en dag där många kan eller så kan vi åka till örebros äventursbad:)



hade bra gumset! vi höres:)

2009-09-24 @ 19:35:07
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: sooofia

stackars liten, men det är ju sådant som händer...! jag har inte kört än, men vänta du bara, snart är det väl min tur att krocka bilar, parkera på fel ställen och köra för fort :D

2009-09-24 @ 20:45:35
URL: http://vilseivancouver.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad är det jag ser? Vet du inte vilken dag jag fyller på, det var illa lilla diana ;D Du vet, nu läser jag ju din blogg ibland!;) Synd det där med bilen å allt, men som sagt du är inte ensam, du ligger nu i Pattes liga. ;) See you soon vännen!:)

2009-09-25 @ 14:31:37

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0